fredag den 2. september 2011

Sagde du 12!!!!

Jaa blev ret overrasket var til evaluering igår på mine dansk opgaver, og fik sku et 12 tal, what, jeg var ret overrasket, jeg tænkte ark et 10 tal så ville jeg være godt tilfreds men nope et 12 tal.... I Medicinske fag og sundhed og sygeplejefag, endte jeg på et 7 tal, jeg er godt tilfreds med det, jeg ved nu hvad jeg kan forbedre og hvad jeg kan være rolig omkring:)
Er det bare mig, eller kan i også mærke efteråret ramme jer, jeg render rundt og halvfryser hele tiden, pyha det er bare ikke mig det vejr der rammer os nu, men det hjælper lidt på humøret at der er levende lys på bordet, og manden der snorker i sofaen ( Imorgen benægter han at han sov hehe ) Imorgen får vi et vennepar på besøg til spisning, hytten har jeg ordnet idag, og hunden er på weekend hos en legekammerat og plejemoar, min lillesøster er helt pjattet med ziva, så engang imellem får hun glæden af at passe hende:) Men inden gæsterne gør sin entre, har Allan lokket mig i fields Vrææææl for det kun ind i lige de forretninger han har sat sig i hovedet, også hjem igen, hmmm han ved nok det ellers ville ende med jeg skulle ind i samtlige forretninger ha ha:O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar