onsdag den 18. april 2012

Orden!!!

Jeg er begrebet af orden hader rod!! Hader afvigelser i det hele taget.. Da vi flyttede ind i denne kæmpe lejlighed tænkte jeg wooow det fedt det her det skal nok blive godt!!:) så da vi havde boet her et års tid vil jeg tro - tænkte vi begge meget over om vi skulle have hund . Vi tænkte over det i mange måneder og blev enige om, at vi hille have hund:)) vi fik en berner sennen tæve Ziva som nu bliver 3 år næste måned. Men for faen da også hvor er mit gulv bare modtageligt for hendes klør... Det aldeles ikke et stærkt gulv jeg har ridser alle vegne og senge af dem er blevet sådan nogle sorte sataner jeg har prøvet alt for, at lomme dem til livs men det somom intet hjælper.. Jeg er ved at overveje denne h2o mop fra tv !! Nogle der har erfaringer med den? Jeg gider næsten ikke at skulle investere i nye gulve før vi flytter det ville være tosset... Skulle måske spille lotto har nogle tal i hovedet 16 28 38 04 12 38 27 dem har jeg tænkt over nogle dage faktisk men nu må vi se om jeg husker at gøre der:))))

2 kommentarer:

  1. Jeg kender godt følelsen af at man godt kan lide at holde orden! =)

    ... sådan havde jeg det også en gang - nu er jeg blevet et værre rodehoved, fordi jeg aldrig er hjemme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lorte internet... Hvis jeg bare kunne ha det som dig!!:)) håber du har det godt???

      Slet