søndag den 28. august 2011

Må virkelig snart have ny computer!!!

Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind:( stationæren er stået helt af, og denne bærbar her kan kun stå på en bestemt måde, ellers bliver skærmen hvid, det er pisse irriterende!! Jeg vil enormt gerne have en ny, men må vis hellere få sparet op til en. Især hvis meningen er en dag, at jeg gerne vil åbne egen hjemmeside, men sådan som det fungere lige nu, tror jeg det er nemmest at jeg bruger blogspot...
Så kan godt være derfor jeg engang imellem ikke blogger det er simpelthen fordi computeren, er gået i selvsving..
Projekt spis maven flad:Der er nu røget 10 cm om maven, og dette kan mærkes, kan helt klart anbefalde den kur!!

2 kommentarer:

  1. Uhh ku være man sku se om den ku hjælpe mig..
    Tror først lige jeg ska finde et sted at bo før jeg koncentrer mig om andet

    SvarSlet
  2. Hey smukke... den er bare suveræn den bog:O) jeg er meget inspirende opskriftrt!!!

    SvarSlet