søndag den 21. august 2011

Spis maven flad

Jaaa er på den igen, men nu med en ny kur!! ( livsstilændring) som overskriften siger, jeg har jo tabt omtrent 30kg men maven vil simplthen ikke følge med, min fantastiske moster har lånt mig hendes bog spis maven flad ( Tror jeg har fået den ) jeg er simpelthen blevet ret så inspireret af den bog, og nu skal der ske noget!! Den kan købes i bog og idé glæder mig til at komme igang.. Jeg har altid sagt inden jeg bliver gravid vil jeg gerne opleve at have en flad mave, og indtil videre har virket som en skrue uden ende, men nu sker det, og glæder mig meget til at komme igang med projektet...

5 kommentarer:

  1. Uhhh... noget bestemt, man skal spise, før maven bliver flad? =D

    SvarSlet
  2. Man må få rigtig meget mad, mad man slet ikke troede;-) stegt flæsk med persillesovs mund og advocado er bare guld;-) du ville blive overrasket af bogen mund jeg har siden jeg startede tabt 10 cm om maven. Og tabt 450 gram;-)

    SvarSlet
  3. Mums=mund damn autocorrect ha ha

    SvarSlet
  4. Den kan altså købes i alle boghandlere... Også Arnold Busck, Bøger&Papir m.fl. ;)

    Ja, der kom mit boghandler-gen lige op i mig. Haha. Men dejligt at høre at du også har succes. Du er ikke den første jeg hører har succes med bogens metoder og lykkedes med projektet - Så held og lykke fremover også! :D

    SvarSlet
  5. Hey Eeyorenyk....
    Det bare helt iorden, vidste godt den kan købes i fler forretninger men den er bare meget billigere i bog og ide underligt nok:) den koster kun 149 der:)

    SvarSlet