lørdag den 6. oktober 2012

En større nørd / eller usikker pige!!!!

Det noget værre vrøvl , er uddannet social og sundheds assistent - men må indrømme, at dagene tit kommer til, at stjæle mig unødigt med usikkerhed på min faglighed det er en stor frustration. Da tankerne om natten meget vel kan gå mig meget imod mig:'( .... Det et noget så simpelt som en vældig usikkerhed over om jeg egentlig kan det jeg skal kunne..... Dage hvor min selvtillid er høj mener jeg jo sagtens jeg kan, også alligevel stjæler usikkerheden mig bare alligevel :'( det er noget vrøvl ved det godt ... Men vil bare gerne gøre alt rigtigt, men ofte føler jeg, at jeg mislykkes, og det ved jeg jo egentlig godt jeg ikke gør!!!! Gad vide hvornår man oprigtig vil føle sig sikker som nyuddannet.. Det får mig ofte til, at overveje om jeg skal gå tilbage til den velkendte hjælperverden!!!! Øøøøøv altså!!! Nej må vægte at jeg sagtens kan , det tager bare lige lidt længere tid... Måske ved ikke!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar