fredag den 5. oktober 2012

Jeg er frustreret!!!

Her den anden dag, skrev en nevet gammel kammerat til mig på fb, jeg skrev tilbage og samtalen kørte på gamle tider mv. Pludselig begynder han (trods jeg fortæller jeg har kæreste på 9 år) at fortælle han savnede gale tider, hvor vi åbenbart holdte i hævd mv. Som jeg absolut ikke kan huske, og han godt kunne tænke sig det igen, og spurgte om sætningen >> jeg har kæreste << om den svippede hans hoved , men den ignorer han også!!! Nu har jeg bevidst ikke ville svarer gsm nogle dage, og han skriver hele tiden , altså hele tiden!!!!!! Hvordan fanden får man sagt pænt, at man aldeles ikke bryder sig om han bliver ved... For åbenbart fatter han det ikke skrevet på den "pæne" måde!!! Jeg er vildt irriteret over det, og aligevel ved jeg ikk hvordan jeg får sagt skrub af idiot!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar