tirsdag den 26. juli 2011

Ferie!!!

Det der gør ferien lidt kedelitg, er at jeg holder ferien alene, da manden fik nyt job, her for et halvt år siden. Han den sidste til at vælge ferie, normalt ville det også være ligegyldigt, men min ferie er fastlagt fra skolen desværre!! Men nyder den nu alligevel, bare det at man kan gå i seng, når man lyster, og vågne uden at det er alarmen der vækkede en, det er sku da luksus!!
Vi har haft en del snak om nogle ændringer i hjemmet, og er da nået et godt stykke nu, soveværelset er næsten færdigt, der kommer billeder af det snart, nu har vi besluttet at der skal males, vi har snakket om den ene væg ved fjernsynet, også væggen ved spisebordet. Jeg er jo lidt farveforskrækket, så det blir nok bare en grå væg, men stilen kommer til at være gennemført. Imorgen kommer min far og måler op til vinduskarme i stuen, har boet her i næsten 2 år, og det er først nu jeg får taget mig sammen til at det burde være nu...
Så er vi envidere igang med at sparer op til gulvtæppe i hele lejligheden, jaa normalt elsker jeg bare gulve, da jeg altid har synes det har givet mere plads, samt lys, men efter at man har fået hund, er snakken en anden.. Der er ridser rigtig mange steder, folk siger godt nok de ikke tænker over de er der, men jeg tænker over det, og det skal være slut nu, har fået inspiration fra div. hjemmesider, Ande, wooz, giz-blog, så nu er jeg så småt gået igang med projekt hjem... Hov denne blog blev vist længere end jeg lige havde regnet med..

1 kommentar:

  1. Nogle der ved hvorfor den skriver tidspunktet forkert, det er vildt frustrende...

    SvarSlet