mandag den 25. juli 2011

Siden sidst

Jamen Ande requested at hun ville hører siden sidst!!
Jamen der er sket en del siden sidst.. Jeg tror jeg har været væk fra nettet næsten 2 år vil jeg stærkt formode, i den tid, har jeg mistet min kære mormor, under sygdom:( Jeg er startet på uddannelse til social og sundhedsassistent, er færdig til marts. Jeg har fået tabt de kg, jeg så tit ævlede om på daværende hjemmeside, vi bor i en dejlig stor lejlighed på østerbro.. Jaaa og vi har skam fået bil, så der sket en del siden sidst!!!!

Synes godt nok det her vejr er møg deprimerende, jeg har bare ikke lyst til at lave noget som helst idag, men noget skulle jeg jo nå, det blev til at handle ind til hele ugen, og ordne hytten, og manden er nu taget til træning hvilket passer mig fint, så jeg kan pleje min lille "krop"

Har tænkt: Jeg er enig med mig selv om jeg over et stykke tid, vil kører bloggen her på denne side, indtil jeg får en større tryghed i det igen, og når den så er genfundet opretter jeg egen domæne, og øver mig lidt igen... Men lige nu er det vist en meget god idé at jeg lige prøver at få siden op at kører her, indtil videre.. hav en skøn mandag derude;)

Mit kreative hjørne er åbnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar