fredag den 29. juli 2011

Hjemvendt fra det fynske!!!

I må undskylde der ikke er blevet blogget!! Men har simpelthen, lavet så meget de senere dage.... Idag fredag, tog jeg og min søster til Odense zoo, vi var der ovre klokken 09:30 også bussen afsted mod zoo... Det har været en ualmindelig dejlig oplevelse, ikke så meget zoo, men det at være sammen med søsteren hele dagen, vi er næsten lige hjemvendt... Vi rendte også noget ala strøget igennem, og endte sku lige med at farer vild, jep Lotte kunne ikke lige orintere sig hehe griner, men en meget sød ung pige guidede os lige vejen til banegården, det satte vi stor pris på... Imorgen kommer der billeder op.. Skal bare lige i bernerskoven først...


NEJ NEJ NEJ!!!
Så lige inde på en hjemmeside, hvor man kunne se way back på ens hjemmesider:O) OMG Jeg startede jo da jeg var 17 år gammel, shit det for vildt, nøøj man løøød helt dum, det var ord som : Moi, selføøøle-lig, møøøz , whatsaaa, nøøøj.... Jamen jamen må sku give mine ord i bloggen det, jeg havde op mod 500 besøgende om dagen. Det savner man måske lidt alligevel, ikke så meget besøgstallet, men det man havde på ens side, gjorde bare at besøgstallet blev hvor det var... Man er så småt lidt fristet til at sku åbne egen side op hehe:O) Nope ro på lotte, den her op og kører også fortsætter du;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar